Hol van az üzlet?
Jelenleg üzletünk nincs, csak online vásárlásra van lehetőség, a megrendelt terméket MPL futárszolgálattal vagy FoxPosttal juttatjuk el hozzád, válaszd a megrendelésed során azt a szállítási módot, amely számodra a legkényelmesebb.
Kötelező regisztrálnom, hogy rendelést tudjak leadni?
Nem kötelező, vendégként is tudsz vásárolni. De ha regisztrálsz, nem kell mindig újra kitöltened az adataidat, így sokkal gyorsabb a megrendelés folyamata. A fiókodba belépve tudod módosítani, ha a korábban megadott adataid megváltoznak.
Mi az ügyfélszolgálat elérhetősége?
Ha bármilyen kérdésed vagy észrevételed van, hívj minket a +36 70 278 44 24 telefonszámon vagy írj e-mailt az info@jatektorony.hu e-mail címre.
Telefonon elérhetőek vagyunk minden hétköznap 8:00-20:00 között, az e-mailre pedig igyekszünk hamar válaszolni.
Ha a kosárba teszem a terméket, más is megveheti, ha még nem adtam le a rendelést?
Ha a kosárba raktad a terméket azzal még nem rendelted meg illetve nem is foglaltad be.
Tehát a megrendelés az egyetlen módja, hogy a termék biztosan a Tied legyen, ha csak a kosárba teszed és nem adod le a megrendelést, akkor bárki más is kosárba tudja rakni ezt a terméket, valamint meg is tudja rendelni. Utolsó darab esetében ilyenkor automatikusan kiürül a kosár.
Azonban, ha az utolsó darabokhoz érkezik a kosárba helyezett termék, akkor az általad megadott e-mail címre küldünk egy értesítést, így még az utolsó pillanatba le tudsz csapni rá, de ha valóban vágysz a termékre, akkor ezt nem célszerű megvárni.
Mi történik, ha nem veszem át a megrendelt csomagom?
Ha előre fizetted a csomagod, de nem volt lehetőséged a csomagot átvenni, azt kérlek, jelezd az info@jatektorony.hu e-mail címre és megtaláljuk közösen a legjobb megoldást.
Amennyiben a csomagot utánvéttel kérted, de nem vetted át, úgy sajnos további utánvétes rendelést nem tudunk Tőled fogadni, csak előre fizetéssel tudsz vásárolni.
Mikor és hogyan kerül kiszállításra a megrendelésem?
Termékeink nagy része (95%) azonnali készleten van, de előfordulnak olyan termékek, amelyek a külső raktárunkban vannak, ezért a megrendelések teljesítését 5 munkanapon belül vállaljuk. Természetesen, ha olyan termék van a megrendelésben ami belső raktárunkban van, akkor azt azonnal átadjuk a futárszolgálat részére. Amit a csomag átadásra kerül a futárszolgálat részére,arról e-mailben értesítést küldünk. Ha a megrendelésed sürgős, mindenképpen egyeztessük, hogy az általad elvárt határidőig megérkezik-e. (info@jatekotorony.hu ;+36 70 278 44 24)
A MPL futárszolgálat a kiszállítás reggelén e-mailben és smsben értesítést küld, a várható kiszállítási időről.
Ha FoxPost szállítást választod, abban az esetben 3-5 munkanap is lehet a szállítási idő hossza, kérlek ezt minden esetben vedd figyelembe. Amit megérkezik a csomag az általad kiválasztott automatába, a FoxPost rendszere értesítést küld sms-ben egy nyitókóddal, amellyel ki tudod venni a csomagot az automatából.
Ha időközben a termék készlethiányos lesz, akkor 1-3 munkanap szükséges az új beszerzésre, de erről minden esetben egyeztetünk Veled, hogy tudd mikorra várhatod a csomagot.
Egy termékből több darabot szeretnék rendelni, de nem tudok nagyobb darabszámot a kosárban rakni?
A kosárban akkora darabszámot tudsz kiválasztani, ami jelenleg is készleten van. Így ha valamiből 3 darabot szeretnél, de csak 2 darab van készleten, automatikusan visszaugrik a darabszám az elérhető 2-ra ebből a termékből.
Meghozta a futár a csomagot, de sérült a külső csomagolása mit tegyek?
A csomag átvétele előtt minden esetben ellenőrizd, hogy a külső csomagoláson nincs-e sérülés.
Ha mégis sérülést tapasztalsz, akkor ezt a csomag átvétele előtt mindenképpen jelezd a futárnak, amelyről ő köteles jegyzőkönyvet készíteni.
Ha FoxPost csomagautomatában találsz sérült csomagolású csomagot, akkor azt haladéktalanul jelezd a FoxPost ügyfélszolgálatának az alábbi telefonszámon: 06-1-999-0-369 hétfőtől - péntekig: 08:00-20:00 hívható.
Nem kaptam visszaigazoló e-mailt a megrendelésről, mi lehet a gond?
Előfordulhat, hogy elírtad e-mail címedet, fordulj az ügyfélszolgálathoz és segítünk (+36 70 278 44 24 telefonszámon vagy írj e-mailt az info@jatektorony.hu e-mail címre)
Valamint, bizonyos levelező rendszerek a spam, kéretlen vagy promóció mappába csoportosítják leveleinket. Ilyen esetben, ha megtaláltad, akkor helyezd át az elsődleges beérkező levelek közé levelünket és legközelebb már odaérkezik.
Mi történik, ha a rendelés leadás után mégis meggondoltam magam vagy módosítani szeretném a rendelésem?
Ez esetben mihamarabb írj nekünk az info@jatektorony.hu e-mail címre és megtaláljuk a legjobb megoldást a „hiba” kijavítására.
Mennyi a jótállás ideje?
Ez ügyben kérlek, mindenképp fordulj az ügyfélszolgálatunkhoz! (+36 70 278 44 24 telefonszámon vagy írj e-mailt az info@jatektorony.hu e-mail címre)
Függ a vásárlás időpontjától, a termék állapotától, a vásárolt termék márkájától, a hiba fajtájától - ezért kell, hogy tudjunk egyeztetni akár e-mailben vagy telefonon. Ha e-mailt küldesz részünkre, akkor csatolj képeket is a problémás termékről.
Mit jelent a 14 napos elállási jog?
Ha a termék nem nyerte el a tetszésed, elállhatsz a vásárlástól (Az átvételtől számított 14 napon belül). Ez csak a hibátlan, sértetlen, eredeti állapotban lévő termékekre vonatkozik. Amennyiben a termék hibás ott a garanciális feltételek lépnek érvénybe, mindenképpen lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal. (+36 70 278 44 24 telefonszámon vagy írj e-mailt az info@jatektorony.hu e-mail címre)
Hibás a termék, mit tegyek?
Fordulj ügyfélszolgálatunkhoz (+36 70 278 44 24 telefonszámon vagy írj e-mailt az info@jatektorony.hu e-mail címre)
Ha e-mailt írsz nekünk csatolj kérlek képet is a termék hibájáról. A garanciális feltételekről és az egyéb teendőkről legkésőbb az e-mailtől számítva 48 órán belül válaszolunk a lehetőségekkel kapcsolatban.
Nem az volt a csomagban, amit rendeltem, mit tegyek?
Elnézést kérünk a kellemetlenség miatt, kérjük lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal, (+36 70 278 44 24 telefonszámon vagy írj e-mailt az info@jatektorony.hu e-mail címre), hogy mihamarabb segíteni tudjunk a felcserélt csomagok kicserélésben, újraküldésében.
Ha a megrendelés átvételekor szeretnék fizetni, ezt hogyan tudom megtenni?
A megrendelés során az utánvétes fizetési módot szükséges választani, amelynek díja 400 Ft, ez a megrendelés végösszegétől független.
MPL házhozszállítás esetén a futárnál készpénzben és bankkártyával is kiegyenlítheted a megrendelésed végösszeget.
MPL csomagpont esetén, az adott csomagpont határozza meg, hogy elfogad-e bankkártyát.
FoxPost csomagautomata esetén kizárólag bankkártyás fizetésre van lehetőség.
Hogyan tudom a megrendelésem SZÉP kártyával fizetni?
!!FONTOS!!
A SZÉP kártyás fizetési mód választása esetén a megrendelés leadása után az oldal nem irányít át közvetlenül a fizetési felületre!
Kérlek, hogy a megrendelés leadása után a lentebb leírtak alapján jelentkezzen be a SZÉP kártyádat kibocsájtó bank online SZÉP kártya felületére és ott tudod online intézni a fizetést (utalást), gyakorlatilag ez egy előre utalás SZÉP kártyán keresztül.
A további leírásban tartalmazza, hogy az egyes bankok esetében mi a pontos teendőd.
Kérdés esetén keress bizalommal, az info@jatektorony.hu e-mail címen vagy a +36 70 278 44 24 telefonszámon.
OTP SZÉP kártyával történő online fizetés:
Az online fizetéshez szükséges regisztrálni vagy belépni az alábbi weboldalra: https://www.otpportalok.hu/bejelentkezes/
Erre az oldalra belépve, az előlegátvezetés menüben lehet átvezetni az összeget a Játéktorony számára, a közlemény mezőbe, kérlek írd be a megrendelésed számát.
K&H SZÉP kártyával történő online fizetés:
Be kell lépni a K&H SZÉP kártya felületére. (https://www.kh.hu/napi-penzugyek/bankkartya/szep-kartya)
A bejelentkezés és a fogadó azonosító megadása után, át is tudod vezetni a megrendelés végösszegét.
Az azonosítónk:200002843 Játéktorony webshop Ladányi Ákos Gyula ev.
A közlemény mezőbe, kérlek írd be a megrendelésed számát.
Ha nincs online regisztráció, akkor fel kell hívnod a K&H Telecentert: 06 - 1 /20/30/70/-335-3355. Ezután a 7-es menüpontot kell kiválasztani: K&H SZÉP KÁRTYA Ügyfélszolgálat.
Az adataid egyeztetése után a tranzakció ellenértékét átutalják a Játéktorony webshop Ladányi Ákos Gyula ev. számlájára.
Erről a tranzakcióról kérünk egy visszajelzést, ellenőrízük, hogy sikeres volt -e az átvezetés.
Ezen visszaigazolás után küldjük a megrendelésed.
MKB SZÉP kártyával történő online fizetés:
Fontos, hogy a megrendelésnél a megjegyzés rovatban írd be az egyedi azonosítót, amit a kártya szám alatt találsz.
Amint a rendelés feldolgozása megkezdődött, kapsz egy emailt az MKB rendszerétől, és ott tudod majd kifizetni a rendelés végösszegét.
Az egyedi azonosítót, itt találod a kártyán:
Az ellenőrzése után már fel is adjuk a csomagot.
Kérdés esetén keressen bizalommal, info@jatektorony.hu e-mail címen vagy a +3670 278 44 24 telefonszámon.
Bankkártyával tudok fizetni?
A megrendelésed végösszege online bankkártyás fizetéssel is teljesíthető. Erre a BARION biztonságos fizetési rendszerén keresztül van lehetőséged. A fizetés a BARION saját titkosított rendszerén keresztül történik. Annyi dolgod van, hogy a fizetési mód kiválasztásánál az "Online bankkártyás fizetés" mezőre kattintasz, majd a fizetési oldalon a kártya számát, lejárati dátumát, valamint a hátoldalán található ellenőrzőkódot (CVC/CVV) megadod.
Mennyibe kerül a szállítás?
Ha a megrendelt termékeid összértéke eléri a 25.000 Ft-ot, akkor INGYEN szállítjuk a csomagod.
25.000 Ft alatti megrendelés esetén a szállítási díjak az alábbiak:
MPL házhozszállítással: 1700 Ft (utánvét esetén +400 Ft)
MPL csomagpont:1550 Ft (utánvét esetén +400 Ft)
MPL csomagautomata: 1400 Ft (utánvét esetén +400 Ft)
Foxpost csomagautomata: 1400 Ft (utánvét esetén +400 Ft)