Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

GY.I.K.

Hol van az üzlet?

Jelenleg üzletünk nincs, csak online vásárlásra van lehetőség, a megrendelt terméket GLS futárszolgálattal vagy foxposttal juttatjuk el hozzád, válaszd a megrendelésed során azt a szállítási módot, amely számodra a legkényelmesebb.

 

Kötelező regisztrálnom, hogy rendelést tudjak leadni?

Nem kötelező, vendégként is tudsz vásárolni. De ha regisztrálsz, nem kell mindig újra kitöltened az adataidat, így sokkal gyorsabb a megrendelés folyamata. A fiókodba belépve tudod módosítani, ha a korábban megadott adataid megváltoznak.

 

Mi az ügyfélszolgálat elérhetősége?

Ha bármilyen kérdésed vagy észrevételed van, hívj minket a +36 70 278 44 24 telefonszámon vagy írj e-mailt az info@jatektorony.hu e-mail címre.

Telefonon elérhetőek vagyunk minden hétköznap 8:00-20:00 között, az e-mailre pedig igyekszünk hamar válaszolni.

 

Ha a kosárba teszem a terméket, más is megveheti, ha még nem adtam le a rendelést?

Ha a kosárba raktad a terméket azzal még nem rendelted meg illetve nem is foglaltad be.

Tehát a megrendelés az egyetlen módja, hogy a termék biztosan a Tied legyen, ha csak a kosárba teszed és nem adod le a megrendelést, akkor bárki más is kosárba tudja rakni ezt a terméket, valamint meg is tudja rendelni. Utolsó darab esetében ilyenkor automatikusan kiürül a kosár.

Azonban, ha az utolsó darabokhoz érkezik a kosárba helyezett termék, akkor az általad megadott e-mail címre küldünk egy értesítést, így még az utolsó pillanatba le tudsz csapni rá, de ha valóban vágysz a termékre, akkor ezt nem célszerű megvárni.

 

Mi történik, ha nem veszem át a megrendelt csomagom?

Ha előre fizetted a csomagod, de nem volt lehetőséged a csomagot átvenni, azt kérlek, jelezd az iinfo@jatektorony.hu e-mail címre és megtaláljuk közösen a legjobb megoldást.

Amennyiben a csomagot utánvéttel kérted, de nem vetted át, úgy sajnos további utánvétes rendelést nem tudunk Tőled fogadni, csak előre fizetéssel tudsz vásárolni.

 

Mikor és hogyan kerül kiszállításra a megrendelésem?

Termékeink készleten vannak, így ha az adott munkanapon 11:30 ig leadod a rendelésed, akkor a GLS futárszolgálat a következő munkanapon házhoz szállítja vagy az általad választott GLS csomagpontra szállítja a csomagot.

A GLS futárszolgálat a kiszállítás reggelén e-mailben és smsben értesítést küld, a várható kiszállítási időről valamint a  futár telefonszámával.

Ha foxpost szállítást választod, abban az esetben 3-5 munkanap is lehet a szállítási idő hossza, kérlek ezt minden esetben vedd figyelembe. Amit megérkezik a csomag az általad kiválasztott automatába, a foxpost rendszere értesítést küld sms-ben egy nyitókóddal, amellyel ki tudod venni a csomagot az automatából.

Ha időközben a termék készlethiányos lesz, akkor 1-3 munkanap szükséges az új beszerzésre, de erről minden esetben egyeztetünk Veled, hogy tudd mikorra várhatod a csomagot.

 

Egy termékből több darabot szeretnék rendelni, de nem tudok nagyobb darabszámot a kosárban rakni?

A kosárban akkora darabszámot tudsz kiválasztani, ami jelenleg is készleten van. Így ha valamiből 3 darabot szeretnél, de csak 2 darab van készleten, automatikusan visszaugrik a darabszám az elérhető 2-ra ebből a termékből.

 

Meghozta a futár a csomagot, de sérült a külső csomagolása mit tegyek?

A csomag átvétele előtt minden esetben ellenőrizd, hogy a külső csomagoláson nincs-e sérülés.

Ha mégis sérülést tapasztalsz, akkor ezt a csomag átvétele előtt mindenképpen jelezd a futárnak, amelyről ő köteles jegyzőkönyvet készíteni.

Ha foxpost csomagautomatában találsz sérült csomagolású csomagot, akkor azt haladéktalanul jelezd a foxpost ügyfélszolgálatának az alábbi telefonszámon: 06-1-999-0-369 hétfőtől - péntekig: 08:00-20:00 hívható.

 

Nem kaptam visszaigazoló e-mailt a megrendelésről, mi lehet a gond?

Előfordulhat, hogy elírtad e-mail címedet, fordulj az ügyfélszolgálathoz és segítünk (+36 70 278 44 24 telefonszámon vagy írj e-mailt az info@jatektorony.hu e-mail címre)

Valamint, bizonyos levelező rendszerek a spam, kéretlen vagy promóció mappába csoportosítják leveleinket. Ilyen esetben, ha megtaláltad, akkor helyezd át az elsődleges beérkező levelek közé levelünket és legközelebb már odaérkezik.

 

Mi történik, ha a rendelés leadás után mégis meggondoltam magam vagy módosítani szeretném a rendelésem?

Ez esetben mihamarabb írj nekünk az info@jatektorony.hu e-mail címre és megtaláljuk a legjobb megoldást a „hiba” kijavítására.

 

Mennyi a jótállás ideje?

Ez ügyben kérlek, mindenképp fordulj az ügyfélszolgálatunkhoz! (+36 70 278 44 24 telefonszámon vagy írj e-mailt az info@jatektorony.hu e-mail címre)

Függ a vásárlás időpontjától, a termék állapotától, a vásárolt termék márkájától, a hiba fajtájától - ezért kell, hogy tudjunk egyeztetni akár e-mailben vagy telefonon. Ha e-mailt küldesz részünkre, akkor csatolj képeket is a problémás termékről.

 

Mit jelent a 14 napos elállási jog?

Ha a termék nem nyerte el a tetszésed, elállhatsz a vásárlástól (Az átvételtől számított 14 napon belül). Ez csak a hibátlan, sértetlen, eredeti állapotban lévő termékekre vonatkozik. Amennyiben a termék hibás ott a garanciális feltételek lépnek érvénybe, mindenképpen lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal. (+36 70 278 44 24 telefonszámon vagy írj e-mailt az info@jatektorony.hu  e-mail címre)

 

Hibás a termék, mit tegyek?

Fordulj ügyfélszolgálatunkhoz (+36 70 278 44 24 telefonszámon vagy írj e-mailt az info@jatektorony.hu e-mail címre)

Ha e-mailt írsz nekünk csatolj kérlek képet is a termék hibájáról. A garanciális feltételekről és az egyéb teendőkről legkésőbb az e-mailtől számítva 48 órán belül válaszolunk a lehetőségekkel kapcsolatban.

 

Nem az volt a csomagban, amit rendeltem, mit tegyek?

Elnézést kérünk a kellemetlenség miatt, kérjük lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal, (+36 70 278 44 24 telefonszámon vagy írj e-mailt az info@jatektorony.hu e-mail címre), hogy mihamarabb segíteni tudjunk a felcserélt csomagok kicserélésben, újraküldésében.

 

Ha a megrendelés átvételekor szeretnék fizetni, ezt hogyan tudom megtenni?

A megrendelés során az utánvétes fizetési módot szükséges választani, amelynek díja 400 Ft, ez a megrendelés végösszegétől független.

GLS házhozszállítás esetén a futárnál készpénzben és bankkártyával is kiegyenlítheted a megrendelésed végösszeget.

GLS csomagpont esetén, az adott csomagpont határozza meg, hogy elfogad-e bankkártyát, amelyről bővebben itt tájékozódhatsz: https://gls-group.eu/HU/hu/depo-csomagpont-kereses

Foxpost csomagautomata esetén kizárólag bankkártyás fizetésre van lehetőség.

 

Hogyan tudom a megrendelésem SZÉP kártyával fizetni?

!!FONTOS!!

A SZÉP kártyás fizetési mód választása esetén a megrendelés leadása után az oldal nem irányít át közvetlenül a fizetési felületre!

Kérlek, hogy a megrendelés leadása után a lentebb leírtak alapján jelentkezzen be a SZÉP kártyádat kibocsájtó bank online SZÉP kártya felületére és ott tudod online intézni a fizetést (utalást), gyakorlatilag ez egy előre utalás SZÉP kártyán keresztül.

A további leírásban tartalmazza, hogy az egyes bankok esetében mi a pontos teendőd.

Kérdés esetén keress bizalommal, az info@jatektorony.hu e-mail címen vagy a +36 70 278 44 24 telefonszámon.

OTP SZÉP kártyával történő online fizetés:

Az online fizetéshez szükséges regisztrálni vagy belépni az alábbi weboldalra: https://www.otpportalok.hu/bejelentkezes/ 

Erre az oldalra belépve, az előlegátvezetés menüben lehet átvezetni az összeget a Játéktorony számára, a közlemény mezőbe, kérlek írd be a megrendelésed számát.

K&H SZÉP kártyával történő online fizetés:

Be kell lépni a K&H SZÉP kártya felületére. (https://www.kh.hu/napi-penzugyek/bankkartya/szep-kartya)

A bejelentkezés és a fogadó azonosító megadása után, át is tudod vezetni a megrendelés végösszegét.
Az azonosítónk:200002843 Játéktorony webshop Ladányi Ákos Gyula ev.

A közlemény mezőbe, kérlek írd be a megrendelésed számát.

Ha nincs online regisztráció, akkor fel kell hívnod a K&H Telecentert: 06 - 1 /20/30/70/-335-3355. Ezután a 7-es menüpontot kell kiválasztani: K&H SZÉP KÁRTYA Ügyfélszolgálat.

Az adataid egyeztetése után a tranzakció ellenértékét átutalják a Játéktorony webshop Ladányi Ákos Gyula ev. számlájára.

Erről a tranzakcióról kérünk egy visszajelzést, ellenőrízük, hogy sikeres volt -e az átvezetés.

Ezen visszaigazolás után küldjük a megrendelésed.

MKB SZÉP kártyával történő online fizetés:


Fontos, hogy a megrendelésnél a megjegyzés rovatban írd be az egyedi azonosítót, amit a kártya szám alatt találsz.

Amint a rendelés feldolgozása megkezdődött, kapsz egy emailt az MKB rendszerétől, és ott tudod majd kifizetni a rendelés végösszegét.

Az egyedi azonosítót, itt találod a kártyán:

Az ellenőrzése után már fel is adjuk a csomagot. 

Kérdés esetén keressen bizalommal, info@jatektorony.hu e-mail címen vagy a +3670 278 44 24 telefonszámon.

 

Bankkártyával tudok fizetni?

A megrendelésed végösszege online bankkártyás fizetéssel is teljesíthető. Erre a BARION biztonságos fizetési rendszerén keresztül van lehetőséged. A fizetés a BARION saját titkosított rendszerén keresztül történik. Annyi dolgod van, hogy a fizetési mód kiválasztásánál az "Online bankkártyás fizetés" mezőre kattintasz, majd a fizetési oldalon a kártya számát, lejárati dátumát, valamint a hátoldalán található ellenőrzőkódot (CVC/CVV) megadod.

 

Mennyibe kerül a szállítás?

Ha a megrendelt termékeid összértéke eléri a 25.000 Ft-ot, akkor INGYEN szállítjuk a csomagod.

25.000 Ft alatti megrendelés esetén a szállítási díjak az alábbiak:

GLS házhozszállítással: 1700 Ft (utánvét esetén +400 Ft)

GLS csomagpont:1400 Ft (utánvét esetén +400 Ft)

Foxpost csomagautomata: 1400 Ft (utánvét esetén +400 Ft)